LA GLORIAPRINT.RO, ne dorim ca fiecare client să fie pe deplin mulțumit de produsele comandate. Toate produsele noastre – tricouri, hanorace și alte articole personalizate – sunt realizate cu atenție, folosind materiale de calitate și tehnologii moderne de imprimare.
Produsele comercializate de GLORIAPRINT.RO beneficiază de o garanție legală de conformitate de 1 ani, conform legislației în vigoare (OUG nr. 140/2021 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora).
Această garanție acoperă defectele de fabricație sau de material, precum:
cusături desfăcute;
imprimeuri deteriorate în mod anormal după spălare conform instrucțiunilor;
defecte vizibile ale materialului (găuri, pete, decolorări nejustificate);
erori de personalizare cauzate de noi (text greșit, imagine amplasată incorect etc.).
Fiind vorba despre produse personalizate conform specificațiilor clientului (imprimare text, grafică sau logo), acestea nu pot fi returnate pentru motive care țin de preferință personală (mărime greșită aleasă, nuanță diferită față de cea afișată pe ecran etc.).
Totuși, dacă produsul prezintă un defect de fabricație sau o eroare de personalizare, îl vom înlocui sau reface fără costuri suplimentare pentru client.
Pentru a beneficia de garanție:
Produsul trebuie folosit și spălat conform instrucțiunilor de întreținere de pe etichetă.
Clientul trebuie să păstreze dovada achiziției (factura / bonul fiscal).
Reclamația privind defectul trebuie transmisă în termen de 48 ore de la primirea produsului, la adresa de e-mailCOMENZI@GLORIAPRINT.RO, împreună cu fotografii clare ale produsului și o scurtă descriere a problemei.
Garanția nu acoperă:
uzura normală în timp;
deteriorări cauzate de spălare necorespunzătoare;
modificări sau intervenții ulterioare asupra produsului;
diferențe minore de culoare între produsul real și imaginea afișată online (din cauza setărilor ecranului).
După analizarea sesizării, echipa noastră te va contacta în maximum 5 zile lucrătoare pentru a oferi una dintre următoarele soluții:
înlocuirea produsului cu unul nou, identic;
refacerea personalizării, dacă este posibil;
returnarea contravalorii produsului, în cazul în care soluția tehnică nu este fezabilă.
Ne dorim ca fiecare comandă să te bucure, iar orice neplăcere să fie remediată rapid și corect.
Pentru orice întrebare legată de garanție sau reclamații, ne poți contacta la:
📧 COMENZI@GLORIAPRINT.RO